4e en 5e week in Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Loes Westra - WaarBenJij.nu 4e en 5e week in Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Loes Westra - WaarBenJij.nu

4e en 5e week in Bournemouth

Blijf op de hoogte en volg Loes

02 April 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Deze week heb ik 2 weken samengevoegd omdat mijn 4e week niet echt speciaal was.
Week 4 in Bournemouth
Deze week heb ik niet heel erg veel gedaan.
Op maandag ben ik zoals altijd naar school geweest. ’s Middags ben ik met een vriendinnetje gaan joggen. ’s Avonds ben ik op stap geweest!
Op een maandagavond op stap, is wel even wennen maar dat maakte het niet minder leuk. We zijn naar Halo gegaan, dit is een kerk wat omgebouwd is tot club. Heel leuk en apart om eens mee te maken. Vooral leuk om de engelse studenten te zien, mijngod de meisjes hier zijn opgetut alsof ze naar een gala gaan ( en dan zou ik nog niet eens zoveel make-up dragen).
Het was een leuk avondje, om 3 uur ging ik naar bed en, jawel, om 7.45 ging de wekker weer om naar school te gaan. ’s Avonds een vent, ’s ochtends een vent zeggen ze dan.
Het viel me nog wel mee hoe moe ik was. ’s Middags ben ik nog met Leona en Julia naar de stad geweest, wat boodschapjes gedaan en toen naar huis. Toen begon de korte nacht er toch wel in te hakken. ’s Avonds heb ik ook niks speciaals meer gedaan.

Woensdag weer gewoon naar school en ’s middags was het een was -, poets -, booschappenmiddagje. De badkamer was deze week voor mijn rekening.
’s Avonds begon ik wat keelpijn te krijgen dus heb ik niks meer gedaan.

Helaas had de keelpijn donderdag doorgezet. Ik ben die dag ook thuisgebleven. Veel fruit gegeten en film gekeken.. De dag ging opeens heeeeel langzaam voorbij.

Vrijdag hadden we vrij van school i.v.m Goede Vrijdag. Mijn keelpijn was gelukkig over, ik was alleen nog verkouden. ’s Ochtends heb ik, na 3 weken, eindelijk weer kunnen Facetimen met Jolie :D, superleuk om al haar verhalen te horen over Thailand!
’s Middags ben ik met mijn huisgenootjes naar het strand gelopen, het was echt heeerlijk weer die dag en de rest van de week gaat het regenen hier dus ik moest toch nog even van het weer genieten.

Vandaag zitten we al op de helft. Goh, de tijd gaat snel. Ik heb al zoveel over mezelf geleerd. Ik ben blij dat ik deze stap gezet heb en dat ik het avontuur aan heb durven gaan. Iets wat ik een jaar geleden nooit had durven doen!

Week 5

Op eerste Paasdag heb ik ’s ochtends met mijn familie gefacetimed. Was heel leuk om iedereen even te zien! Toch wel jammer om daar niet bij te zijn.
Verder ben ik die dag ’s avonds naar Christchurch gegaan. Bij het oude, vervallen kasteel zou een lichtshow gegeven worden. Vol verwachting ben ik daar met Julia en Docinie naartoe gegaan. Alleen was het niet zo spectaculair als we verwacht hadden. Het waren gewoon lichten die op de muren geprojecteerd waren die af en toe van kleur veranderden… Achja, toch mooi om te zien.

Op tweede Paasdag ben ik ’s middags even naar de stad gelopen, ik moest een nieuwe 30 dagen buskaart kopen en ik heb wat rondgekeken in de stad. Voor de rest heb ik die dag niks speciaals gedaan.

Dinsdag ben ik met Julia en Leona naar Southampton geweest. De reden daarvoor was omdat Julia daarheen moest voor haar werk en wij gingen gezellig mee. Southampton is een mooi stadje, wisten jullie dat de échte Titanic vanuit Southampton is weggevaren! Maar het allerleukste aan Southampton is het mega-megagrote shoppingcentrum. OMG. Ik keek mijn ogen uit. Allemaal hele leuke winkeltjes! (zie: VICTORIA SECRET!) Je kon niet uitgeshopt raken daar.
’s Avonds heb ik met mijn pijnlijke voetjes lekker een filmpje gekeken.

Op woensdag begon ik gewoon weer met school, ja daar ga ik ook nog altijd heen. ’s Middags verrasste Julia mij en kwam ze naar haar werk langs. We hebben toen samen hier een workout gedaan, daarna snel wat boodschapjes gedaan en toen is Julia blijven eten:D. ’S Avonds naar de bekende pubnight geweest waar ik Hannah, Nadine en nog wat meer mensen van mijn klas getroffen heb!

Donderdag was het heerlijk weer hier! Helaas moest ik ’s ochtends gewoon naar school. En eigenlijk was het ’s middags tijd om mijn kamertje te poetsen en de was te doen maar ik kon niet binnen blijven zitten, dus ik ben lekker een uurtje op het strand gaan wandelen. Heerlijk! Dat ga ik echt missen hoor! Ik ben gewoon binnen 10 minuten op het strand!

Vrijdag was eigenlijk niks speciaals. ’s Ochtends naar school, ’s middags sporten en ’s avonds zou ik eigenlijk naar de Pub gaan maar Hannah begon wat ziek te worden dus hebben we besloten om niks te gaan doen.

Maar wat ik vandaag gezien heb! Wauw, het was zo prachtig.
Ik heb vandaag met Docinie een dagtripje gemaakt naar: The Old Harry Rocks, Swanage en Corfle Castle.
Wauw, The Old Harry Rocks waren zo prachtig! Ik kan het niet beschrijven eigenlijk. Kijk dadelijk maar naar de foto’s! Swanage is een leuk klein stadje en Corfle Castle is een vervallen kasteel.
Het was een super dagje en ik heb er van genoten!

Nog maar 3 weekjes!
Fijn weekend nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Hallo allemaal, Voor een taalcursus Engels ben ik voor 8 weken in het Engelse plaatsje Bournemouth. In mijn reisdagboek zal ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik mee maak deze 8 weken. Veel leesplezier!

Actief sinds 05 Maart 2016
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 3317

Voorgaande reizen:

27 Februari 2016 - 23 April 2016

Bournemouth

Landen bezocht: